Najczęściej zadawane pytania - FAQ
- Jak skontaktować się z obsługą sklepu?
Zapraszamy do kontaktu mailowego na lub telefonicznego pod numerem telefonu +48 799-340-726. Obsługa telefoniczna czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 18.00.
- Jak długo trwa realizacja zamówienia?
- Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
Niestety nie. Zamówienia przyjmujemy tylko za pośrednictwem sklepu internetowego.
- Czy można łączyć kody rabatowe w jednym zamówieniu?
To zależy od rodzaju promocji. Zazwyczaj kody rabatowe nie łączą się, co oznacza, że w jednym zamówieniu można użyć tylko jednego kodu.
- Czy otrzymam numer przesyłki do śledzenia?
Tak. Numer przesyłki znajdziesz w wiadomości potwierdzajacej wysłanie towaru. Skopiuj go i wklej na stronie firmy kurierskiej, która ma dostarczyć Twoje zamówienie.
- Czy trzeba założyć konto, aby sfinalizować zamówienie?
Nie. W naszym sklepie można dokonać zakupu bez konieczności zakładania konta.
- Czy mogę dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny?
Tak. Możesz zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
- Czy muszę pobrać specjalny formularz zwrotu?
Tak. Prosimy o wypełnienie poniższego wzoru i przesłanie go na nasz adres mailowy.
FORMULARZ ZWROTU
Nazwa konta lub e-mail: .......................................................................................................
Imię: .......................................................................................................................................
Nazwisko: ...............................................................................................................................
Adres: .....................................................................................................................................
Telefon: ..................................................................................................................................
Produkty, których dotyczy zwrot ………………....................................................
…........................................................................................................................
…........................................................................................................................
…........................................................................................................................
* Przyczyna zwrotu:
.............................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
Numer rachunku bankowego, na który zwrócimy należność za zamówienie:
_ _-_ _ _ _-_ _ _ _-_ _ _ _-_ _ _ _-_ _ _ _ -_ _ _ _
Informujemy, że przelewy zwrotne realizujemy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru.
.......................... ............................................
Data, podpis klienta
* Pole nieobowiązkowe.
- Czy sklep może odmówić przyjęcia zwrotu?
Tak. W przypadku uszkodzenia, lub wyraźnych śladów użytkowania produktu, sklep może odmówić przyjęcia zwrotu. Innym powodem może być także nie dotrzymanie przez Klienta terminu odesłania towaru.
- Na jaki adres odesłać zwrot towaru?
Magia Aromatu Aleksandra Lipa
ul. J. Słowackiego 9/27,
42-217 Częstochowa.
Bardzo prosimy o zwracanie zamówień paczkami rejestrowanymi (najtańszą opcją z naszego cennika). Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
- Czy istnieje możliwość osobistego odbioru zamówienia?
Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej, jednak możliwe jest wybranie opcji odbioru osobistego w punkcie sklepu. Gdy zamówienie będzie gotowe, poinformujemy Cię o tym.
- Czy obsługujemy przesyłki zagraniczne?
Masz więcej pytań? Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego!